Inte nån speciell dag idag

Det har inte varit nån specill dag idag, inte dålig inte bra 50/50 kan man säga. Vi planerade våran klassfest som vi ska ha på Fredag kväll. Jag är med i programgruppen och vi bästemm : Tävlingar gör Diplom till de som vinner och sånt. Inte för jag tror att ni bryr er men er men aja iallafall. Min syrra ska åka till körsön med sin klass så jag slipper henne. Nu innan jag kom hem var jag på piknik med min lillebror och med hans dagis, det var typ nån gemensam avslutnings grej tror jag, och jag hadde inget att göra så jag följde med. Men sen ville han gå hem och hoppa studsmatta så jag gick oxå hem och här är jag. Jag bloggar mer i morgon och jag hoppa att det blir en mer intresant dag.


                            Tja

Kommentarer
Postat av: Vilma

Rolig blogg :D

2010-06-07 @ 21:16:12
URL: http://vilmizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0